27 de setembre 2006

cròniques des de Suïssa


La zOra vol volar...i volar lluny, lluny del seu país. Sembla que escapi d'alguna cosa o d'algú, potser d'ella mateixa. També podria ser que anés a trobar, a trobar allò que mai ha tingut, o a trobar-se amb la zOra que realment és.

"Doncs si...he marxat. Barcelona és una ciutat preciosa, on hi tinc una vida preciosa, amb una gent preciosa... . Però se'm va fer petita i abans d'ofegar-m'hi vaig sortir a respirar.
He anat a parar a Suissa i m'hi quedo tot un any.
Aquí sóc una au-pair, consisteix en cuidar els fills d'una familia a canvi d'un petit sou, de dormir i de menjar, com una "nanny". Però la base del sistema au-pair és l'intercanvi lingüístic, l'au-pair parla la llengua del país d'on vé als nens i la familia parla la llengua del país on viuen a l'au-pair.
Serà tota una experiencia, diferent i díficil... però espero que recomanable!"

Llegeix aquí els comentaris

9 Comentaris:

Blogger Rodolfo, ha dit...

Doncs seguirem les seves aventures en terres suisses (de xocolata i nata) i la seva aventura lingüística sra zOra. (a veure si aquests pares tindran una nena suissa que parli català, jaja)

De fet li podria dir "filla de puta" dolcement i es pares no se n'enterarien, ho ha provat? així com si fos algo maco de dir: "Ai filla de puta...que no vols dormir, capulla..." jajajaja s'ha d'aprofitar l'ocasió...no faria mal a ningú, kekeke (jejeje)
fins aviat!

27 de setembre, 2006 00:45  
Anonymous Anònim, ha dit...

betins q sóc lanna no ache....si q tha scrit gent,no? he trigat una mika en dirte res pero mira...com hem anat xerran pel messenegr mho perodnes,no?? si?? perfecte!!

A vere si kuan tavorreixes menvies algun mail ja q no tinc cosa dakesta rara i aixi se alguna cosa mes q els altres d com et va la vida x suissa.. no es q vulgui ser superior pero sk et trobo a faltarr...!!

27 de setembre, 2006 00:53  
Anonymous Anònim, ha dit...

x cert hola gabo!!!!

27 de setembre, 2006 00:55  
Blogger _zOra_, ha dit...

ei estanislau...a la nena és una criatura indefensa pobreta, a més ja li tinc carinyu i tot! no em surt dir-li aquestes coses tan lletges.(kekeke)
annuskaa!! com va tot per barcelona?? avere si m'escrius tu tb que se poques cosetes del que fas...jo t'anire informant! un peto per cadascu! pel gabo també, jejej

27 de setembre, 2006 10:02  
Blogger Rodolfo, ha dit...

però dir-li amb carinyo... no pensant en el significat, dona... Però és que si en té la ocasió...kekeke

27 de setembre, 2006 19:56  
Blogger _zOra_, ha dit...

estanislau verdet: ...slabouman... [am tot el carinyo del món.]
;)

27 de setembre, 2006 21:16  
Blogger Rodolfo, ha dit...

slabouman???????

27 de setembre, 2006 22:56  
Anonymous Anònim, ha dit...

Hola maka!
Això de l'"au-pair" ja ho havia sentit a dir a una noia que treballa o treballava a Londres, fent el mateix que tu i és molt sacrificat perquè algunes persones et tracten més de dona de fer feines que de cangur.
Respecte als meus textos... m'alegro de sentir que algú va viure una cosa igual o semblant... i no, no estàs boja, cada persona és un món i el que et passi a tu no m'ha de passar a mi o a qualsevol altre ;) I una pregunteta ^^ com ho vas solucionar? ^.^
Muaaaa! M'aniré passant per aqui, m'ha agradat el teu blog i així sé com estàs a Suïssa.

28 de setembre, 2006 18:47  
Blogger _zOra_, ha dit...

eis Lauraa!!
doncs si que he de er feines de casa, pero tinc tot el dia per ferles i la familia amb la que estic em tracten prou be!

respecte l'altre tema... a mi em va passar el mateix, m'alimentava i em recreava visquent en el passat, lamentantme de tota la merda...i aixo no em deixava veure que davant dels meus nassos anaven passant milers d'oportunitats que m'haguessin ajudat a acceptar-ho i tirar endavant, passar pagina o com li vulguis dir. que hi ha tantes persones al mon que valen la pena, i hi ha tantes per coneixer que no ens les acabariem mai. Nomes has de voler solucionar-ho! pero voler-ho de veritat.

un peto bonika, bona nit! i viu la TEVA vida, com tu vulguis viure-la.

28 de setembre, 2006 23:17  

Escriu un comentari

<< PÃ gina principal