14 de maig 2007

encore une fois...



Marxo d'aquí 10 dies, torno a Barcelona.
I abans de deixar Suissa enrere he pujat, encore une fois, a Rochers de Naye. I és que aquesta muntanya m'encanta i li tinc un "carinyo" especial.
Volia tornar a gaudir d'aquestes vistes ja que no sé quan de temps trigaré a tornar... com ho trobaré a faltar!
Aquest dies vull aprofitar al màxim.

Per altra banda, em moro de ganes de veure Barcelona i la seva gent, és a dir, la meva gent! Com menys dies queden més ganes en tinc i més llarga s'em fa l'espera!

Quina contradicció!

Llegeix aquí els comentaris

6 Comentaris:

Blogger bellosoli, ha dit...

quines vistes!!! d'aquestes no n'hi ha pas a barna... tot i que barcelona té altres encants! gaudeix dels darrers dies a Laussane i no tinguis ànsia per tornar, que tot arriba i val més la pena centrar-se en el present!

15 de maig, 2007 13:32  
Anonymous Anònim, ha dit...

tens raó bellosoli, però com més s'acosta el dia de la tornada més hi penso, no pq vulgui sinó pq he de començar a pensar com m'ho faré per tornar amb totes les meves coses!:S

15 de maig, 2007 13:36  
Anonymous Anònim, ha dit...

Que tinguis una bona tornada, perquè imagino que records en deus tenir moltissims!
Quines vistes... si aquí també les tinguessim ;)

16 de maig, 2007 18:23  
Blogger Núria, ha dit...

hey! soc la núria
no sabia q tenies blog, me la passat el marc.
jo tb en tinc ^^
aelitarocks.blogspot.com
tot be?
ya parlem mua

03 de juny, 2007 18:12  
Blogger Jobove - Reus, ha dit...

tots som pops !!!

04 de juny, 2007 15:38  
Blogger Rodolfo, ha dit...

Avui 3 de juliol celebrem el 1r Dia Mundial Del Lletgisme!
En commemoració de la sortida (fa un any) del disc de l'Estanislau.

Vinguin a deixar un comentari a la celebració que hem fet al Yamshes en Escabetx!

Visca el Lletgisme!

03 de juliol, 2007 14:13  

Escriu un comentari

<< PÃ gina principal