19 de desembre 2006

Aquí el meu meme...


Doncs fent cas a Madamme Moulin aquí està el meu meme.
El llibre que tinc a la dreta es diu "Larousse de la conjugaison". És una mica antic, ja que me l'ha deixat l'Alfredo (el pare de ma coquine) de quan ell estudiava a l'escola... ara farà uns 25 anys peut-être.
A la pàgina 123, la 5a línia diu:
" Je vaincs
Tu vaincs
Il vainc
Ns vainquons
Vs vainquez
Ils vainquent "

Encara no hi havia arribat, de fet no he passat de les primeres pàgines.



Llegeix aquí els comentaris

5 Comentaris:

Anonymous Anònim, ha dit...

bones Alba, sóc el Marc. Com et va tot? Tinc el teu blog sindicat i et vaig llegint, no t'imaginava fent memes :O. Cuida't, ens veiem :*

20 de desembre, 2006 11:23  
Blogger _zOra_, ha dit...

aixx nose quin marc etss...!!el Lopez peut-être?
ptons siguis qui siguis!

20 de desembre, 2006 12:31  
Blogger rhanya2, ha dit...

Veus? A mi em fa una certa gràcia que, havent agafat un camí determinat en la teva vida, hagis anat a topar amb un verb com aquest i no amb el verb "tomber" o "défaillir".
Félicitations!

21 de desembre, 2006 02:20  
Blogger _zOra_, ha dit...

doncs si Madame, fa certa gràacia, i no m'hi havia fixat sincerament! normalment no sóc supersticiosa....però aquestes coses em fan pensar!
BisOus

21 de desembre, 2006 09:23  
Anonymous Anònim, ha dit...

jo mateix

22 de desembre, 2006 00:31  

Escriu un comentari

<< PÃ gina principal