07 de desembre 2006

Zermatt, Cervino, Matterhoorn


Des de la Tour de Peilz fins a Zermatt triguem 3 hores en tren. Però estic segura que el mateix trajecte a Espanya duraria 1 dia sencer, ja que s'ha de canviar 3 vegades de tren i les combinacions són perfectes, no més de 10 minuts d'espera.
Aquí el tren és molt car, però el servei que t'ofereixen és molt bo, cosa que no podem dir de la nostra renfe.
No sortirà mai un tren ni 2 minuts tard. Els revisors són amables i somriuen, fet que sembla una tonteria però a mi em va impactar el primer cop que me'n vaig trobar un, fins i tot em va semblar simpàtic. Pots mirar per la finestra sense problemes, els vidres estan nets, com tot el tren. No cal que vigilis si toques una paret del vagó, no hi ha ni "lapos", ni pintades, ni brutícia.
Voilà, c'est com ça.

Llegeix aquí els comentaris

7 Comentaris:

Blogger Rodolfo, ha dit...

Aquí el lletgisme és l'esport nacional.
Allà son uns avorrits! (i uns aburrits que ve de burro, jaja)

07 de desembre, 2006 16:05  
Blogger Paul Walls, ha dit...

Què es podia esperar dels suïssos...Com que fan els rellotges tan bons...A, en Pau ja m'ha dit que vau parlar i em va dir que vàreu coincidir. Jo és que encara no he parlat amb ella!! XD. Apa que vagi molt bé!

07 de desembre, 2006 21:17  
Blogger _zOra_, ha dit...

que els trens facin tard i estiguin bruts tb es lletgista?

10 de desembre, 2006 21:48  
Blogger bellosoli, ha dit...

realment a suissa tenen una xarxa ferroviària envejable! i això que per la seva orografia no és pas fàcil!

11 de desembre, 2006 09:37  
Anonymous Anònim, ha dit...

Ep! Salutacions des de Barna de tota la colla de l'aeroport. Després de realitzar varies investigacions pel país, corroboro el comentari del preu del tren. I imagina't sense demi tarif!! Kin mal. (també corroboro el comentari d'1 rentadora per edifici! que graciós!)
Té més coses curioses de les que us podireu imaginar, un país fantàstic. Que vagi tot molt bé!!

12 de desembre, 2006 00:11  
Blogger Unknown, ha dit...

Ei Noieta:

Jono he estat mai a Suissa pero aqui ha Australia he conegut a un munt de gent de alla i son super macos tots...A veure si algun dia vaig ha visitar-los i et visito a tu tmb...jejeje nuse de moment no crec que vaji gaire lluny perque amb aquest peazo de viatje que acabo de fet em penso que tocara quedar-me a caseta uns mesos...
Un peto
Bet

12 de desembre, 2006 13:04  
Blogger _zOra_, ha dit...

Ei toxickholmes! endevino q ets la Marta?
com va anar per Lausanne?que vau visitar?
jo res de ski...pel mal tempss....pero vaig fer turisme amb la familia.
petons!

12 de desembre, 2006 16:32  

Escriu un comentari

<< PÃ gina principal