29 de setembre 2006

ma coquine*


"Ma coquine" té 10 mesos i mig i és una nena maquíssima. No recordo el seu nom (o no vull recordar-lo) ja que aquí tothom li diu "ma coquineee!", que traduit al català vol dir trapella. També li diuen " mon chéri", " chou chou", "mon choute", blablabla... però com més li diuen és "ma coquine", per tant a partir d'ara jo també li diré així.
És una mica aturadeta perquè no gateja, de fet per mi millor perquè allà on la deixo s'hi queda i no m'he de preocupar gaire del que hi ha al seu voltant. Però esta fent grans progressos, ja sap arrosegar-se cap endavant! Abans només en sabia cap enrere com un cranc, així que ara he d'anar més en compte... avui per exemple l'he deixat al terra de la cuina jugant, he anat menjador a buscar una cosa i quan he tornat me l'he trobat davant les ampolles de vi de son pare, intentant agafar-ne una! S'havia arrosegat fins a la bodega, així que ara l'he de tenir ben controlada...
Li encanta menjar pa, i a sa mare també li encanta que li encanti perquè cada cop que plora o fa una rabieta li dona un tros de pa i oh! miracle!....para de plorar de cop i es queda tan ample menjant-se'l. (Jo copio el sistema i sempre duc un tros de pa a la bossa, per si de cas).
P.D: M'han d'arreglar l'ordinador, aleshores posaré una fotu de "ma coquine".

Llegeix aquí els comentaris

10 Comentaris:

Blogger Rodolfo, ha dit...

Esperarem el seu retorn informàtic per veure la foto de la nena, però sobretot per veure una foto del soterrani!!! la volem eh...

01 d’octubre, 2006 04:37  
Blogger Rodolfo, ha dit...

caram, caram, jo als deu mesos ja caminava es veu, sí que és aturadeta, sí...jejeje

Disfruti de la feina, no a tothom li paguen i l'allotjen per veure l'any de més canvis en la vida d'un ésser humà en 1a persona eh... quan sigui mare ja tindrà experiència vostè!

Apa!

01 d’octubre, 2006 04:41  
Blogger _zOra_, ha dit...

aviat aviat...la del soterrani, la nena i l'aspiradora també, que es molt amiga meva.
doncs si, m'encanta perquè cada dia fa coses noves! avui estava super contenta i reia moltissim, em fa molta gracia perque intenta parlar i et mira amb akesta carona com dien: que no mentens el que testic dient?? i nomes li surt: aguuuguuuguaagagagagaguagua!
aixx ma coquinee....

01 d’octubre, 2006 22:58  
Blogger Marduix Gebrat, ha dit...

Gràcies per venir de visita al ameva pàgina.

Ja he deixat de descansar. Ara només dormo.

PD: jo no vaig caminar fins als 12 mesos. Abans, però, ja xerrava.

Als seus peus...

02 d’octubre, 2006 17:03  
Blogger Rodolfo, ha dit...

benretrobat marduix!
ara vinc a visitar-lo.

zOra! San Boms ha respost!! Aleluya!!

03 d’octubre, 2006 00:39  
Blogger Rodolfo, ha dit...

eeeeeeee, ja vaig tenir la sort de ser el visitant numero 200 i ara he tingut la sort de ser el 300!!!

he guanyat algo??

03 d’octubre, 2006 20:38  
Blogger _zOra_, ha dit...

jajajajja
estanislau es casualitat?

tagraden els numeros amb dos 00 ous?...ulls?

avui aki fot un vent de la ostia, hi ha ones al llac i tot, ones de veritat eh! altes i tal, amb espuma, i eskitxen molt moltissim...
eto e' un huracaanngg

03 d’octubre, 2006 22:29  
Blogger _zOra_, ha dit...

Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.

04 d’octubre, 2006 22:07  
Anonymous Anònim, ha dit...

on me dit que nous vies ne valent pas grand chose...ils passent en un instant comme fanent les roses...

04 d’octubre, 2006 22:10  
Blogger bellosoli, ha dit...

ei! elle est vraiment jolie ta coquine!

06 d’octubre, 2006 13:14  

Escriu un comentari

<< PÃ gina principal