09 d’octubre 2006

a Suiza Galega... carallo!


Festa Gallega a Genève!
Música i balls tradicionals, seguits d'un sopar típic espanyol a base de xoriço, "salchichón" i estofat, i per animar la festeta una orquestrilla amb musiqueta pachanguera, també espanyola: Melendi, Oreja de Van gogh, Amaral, Ska-P... tot banyat amb "vino tinto".
Es veu que Suissa està plagada de "galegos" que fugien de Franco...o almenys així t'ho expliquen ells. Se senten gallecs de cap a peus, fins i tot parlen en galego!
Bona gent, si més no del sud d'Europa, s'agraeix aquest caliu que als suissos de pura raça (no s'ofengui ningú) tant els hi falta.
Vam acabar la nit ballant danses gallegues, va ser maco.
Moitas grazas galegos, ata pronto!

Llegeix aquí els comentaris

3 Comentaris:

Anonymous Anònim, ha dit...

OLAAA!
Com anem??
Fa molt que no penjes una foto eeeh!
Escolta... que ja tens les fotos de Bòsnia...? Em podries passar la de l'Amare i jo (la Laura, la de les llagues...) que estem a kamenica!
Merci wpa!
ptonet!

13 d’octubre, 2006 20:24  
Blogger Paul Walls, ha dit...

Ei albeta, què tal?? Fa molt temps q no tinc internet, i m'estàs atrapant de visites i tot!!jeje. Ara estic avorrit en una classe, en la q com a mínim tinc ordinador. Espero tenir internet aviat i tenir alguna xerradeta de les nostres, q la començo a necessitar, :( Espero q et vagi molt bé per allà, la festa aquesta pinta bé. Apa un petó...

16 d’octubre, 2006 10:12  
Blogger _zOra_, ha dit...

Lauretaa!
esq aquest pont no he tingut l'ordinador i no he pogut penjar res...
les fotus no les tinc pq la lectora de CD no me'l llegeixxx...:( pero crec q o l'adri, o la tona o 'anna la tenen, pq els hi vaig passar unes quantes fotus de les meves.pregunta'l-s'hi!(vaya lio de guions i apostrof, ho sento si mekivoco jejej)
tot bé pel Santes?espero q si! un petonas

16 d’octubre, 2006 20:13  

Escriu un comentari

<< PÃ gina principal