23 d’octubre 2006

ma princesse*


Passejant per un bosc suís, típic de conte de fades, hem trobat una caseta de fusta i hem descansat una estona. El camí segueix unes gorges, "Des Gorges du Chauderon". Surt desde Montreux i va pujant entre dues muntayes, sempre a la vora del riu. Sembla com si sota alguna de les cascades o entre els arbres hi puguis veure ninfes, follets i tota mena d'éssers fantàstics...

Realment el lloc és paradisíac, aquí s'està molt relaxat, massa i tot potser però ja em convenia.
Ahir vam tallar-nos el serrell i vam anar a fer una fondue (encara no és dilluns) en un restaurant típic d'aquí, amb el seu "vinillu" blanc, tot boníssim!
Una de les coses bones d'haver marxat lluny de la gent, dels meus amics, és que quan te'ls trobes de nou és tot tan màgic...

Ma princesse, nous volerons très loin...
Per tu, perquè cada matí quan et despertis segueixis somniant.

Llegeix aquí els comentaris

4 Comentaris:

Blogger bellosoli, ha dit...

és el millor d'estar lluny: quan es reben visites! molt maca la foto i maco el que descrius. Ara semblo xava amb tant 'ka macu', jejeje, però és que Suïssa té paratges impressionants!

24 d’octubre, 2006 09:06  
Blogger Paul Walls, ha dit...

Com anem albeta? Ja torno a tenir internet (per fi...) així que torno a ser al peu del canó... Ja veig que aquests dies has estat molt ben acompanyada...Espero q la teva etapa de ventafocs continuï bé, ja parlarem algun dia...Passi pel meu blog que veurà la meva nova ocupació...jeje.
Per cert, ara mateix la poso a la meva llista d'enllaços. Li demano disculpes pel retard però és q quan es va fer el blog va ser quan el meu ordinador va entrar en coma...
Apa!

24 d’octubre, 2006 21:49  
Blogger Rodolfo, ha dit...

Bones!
Sé que porto dies sense venir a visitar-la. He estat liadet, però sembla que la cosa es torna a calmar.

Caram, s'han tallat el serrell!

Que tal la nena? ja resol equacions?

Records! (no sé a qui li donarà els records perquè no conec ningú en aquell país, però bueno, doni'ls aqui vulgui, jejeje)

Au! (migratòria)

26 d’octubre, 2006 11:33  
Anonymous Anònim, ha dit...

Alba!
T'enyoro!
L'Adri ja m'ha ensenyat les fotos, esteu guapíssimes amb el serrell!
Gràcies per la nota.
Un petonàs!

28 d’octubre, 2006 23:56  

Escriu un comentari

<< PÃ gina principal